Feeds:
Posts
Comments

Archive for April 22nd, 2013

O tarta nebuna! Pleci de la retete lumesti (traditionale as putea spune) si ajungi pe carari nebune 🙂  Aveam niste branzica de vaci prin frigider care se cam plictisea (ca de obicei, cu plictiseala alimentelor incep toate gatelile). Ma plictiseam si eu asa ca am zis ca mai bine ne plictisim impreuna. Si am mai gasit si in frigiderele de la shopping un aluat foietaj demential pe care, binenteles, nu il recomand decat in caz de pofte nebune. Si uite ce a iesit.

Deci ce se aduna de prin frigidere:

– un aluat frantuzesc gata preparat ca suntem lenesiDSCN2127_1

– 500 grame branzica de vaci
– un iaurt de soia

– 4 oua

– 2-3 fire ceapa verde

– cateva masline verzi, cateva masline negre (tot pentru ca erau si ele ratacite prin frigider)

– sare (si nu e musai, piper)

– 2 linguri de tarate psyllium.. eh, acum i-acum. Daca nu ati citit sau auzit de el nu va pot spune decat ca este excelent in dietele diabeticilor deoarece impiedica trecerea rapida a glucozei din tubul digestiv in sange si are doar 34% carbs pe 100 de grame (toti provenind numai din fibre).

Aluatul fiind gata, l-am asezat intr-o tava si l-am bagat in cuptor 10 minute (180 de grade) ca sa se faca un pic de fasiute, fasiute inainte sa pun compozitia in el. Intre timp se amesteca absolut toate cele de mai sus in ordinea preferintelor pana iese una bucata compozitie buna de mancat si asa. Dar fiindca este vorba despre ou crud, e bine sa il coacem inainte de a-l manca. Adica, dupa ce am copt un pic aluatul, am pus compozitia si am bagat-o iar la cuptor pentru vreo 30-40 de minute (la un foc mai mic 150-160 de grade).

Acum, sa nu ma certati cu aluatul. A fost asa un mic rasfat de inceput de week-end ca vineri seara o facui si abia after mi-am dat seama ca ar merge foarte bine compozitia asta pusa intr-o tava tapetata cu hartie de copt fara sa ii mai punem nici un aluta. Io o trec la patiserie low-carb ca mi se pare ca ii sta bine acolo. Oricum, cu aluat cu tot nu cred ca depasim un 20 de grame carbs.

Sa aveti pofta si o saptamana excelenta!

Read Full Post »